Uruchomienie systemu VoIP dla dużej firmy handlowej – 5 oddziałów

Uruchomienie systemu VoIP dla dużej firmy handlowej – 5 oddziałów

 

Firma Iptelekom przeprowadziła wdrożenie zakończone bardzo dużym sukcesem. Skąd pewność iż wdrożenie zakończyło się sukcesem ? Na wstępie przedstawimy kilka problemów, z którymi klient zgłosił się do firmy Iptelekom.

Początkowe problemy klienta :

  • 5 oddziałów firmy co za tym idzie 5 odrębnych central telefonicznych w każdej lokalizacji, różnych producentów z różnymi funkcjami,
  • brak możliwości przełączania połączeń pomiędzy oddziałami,
  • centrala w głównym dziale Call Center w momencie gdy ilość połączeń przychodzących przekraczała 60 jednoczesnych połączeń niestety „zawieszał się”, spadała jakość połączeń i powstawały przerwy w pracy,
  • brak systemu raportowania,
  • brak wiedzy odnośnie jakości pracy działy Call Center,
  • brak integracji z systemem CRM.

Projekt na pierwszy rzut oka bardzo nam się spodobał ponieważ wymagał dużego zaangażowania, aby zaprojektować prawidłowo architekturę sieci i systemu VoIP. Zaproponowaliśmy ujednolicenie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w firmie. Oddziały na poziomie sieciowym zostały ze sobą połączone, bazując na głównej lokalizacji, w której znajduje się dział Call Center, została umieszczona centrala telefoniczna VoIP.

Centrala bazuje na wydajnym serwerze marki Dell, który zapewnia 36 miesięczną gwarancję NBD w razie wystąpienia awarii. W oddziałach firmy użytkownicy pracują na telefonach fizycznych biurkowych marki Fanvil jak również na telefonach programowych typu softphone.

Wdrożenie systemu przebiegło bardzo sprawnie, a firma nie odczuła nawet momentu przełączenia usług. Główny dział Call Center pracuje przez cały tydzień, 7 dni w tygodniu także pojawiło się tylko krótkie okienku do przełączenia usług.

Jaki efekt został osiągnięty ? 

  1. Firma posiada jedną główną centralę do jednolitej komunikacji włącznie w pięciu oddziałach.
  2. System raportowy – pełna informacja na temat skuteczności Call Center.
  3. Panel operatora dla Call Center dynamiczne zmiany w pracy i sprawna obsługa klienta.
  4. Panel połączeń nieobsłużonych z danego dnia.
  5. Po godzinach pracy system ASR do automatycznego zamawiania usług.
  6. Integracja z systemem CRM.
  7. 180 użytkowników systemu.
  8. 90 jednoczesnych połączeń.

IPTELEKOM Michał Ludwiczak
ul. Łyżwiarska 54
94-124 Łódź

Wirtualne Centrale PBX
+48 426 000 000

Formularz kontaktowy Iptelekom