Poczta głosowa to usługa uruchamiana na centrali telefonicznej pozwalająca na pozostawienie wiadomości w momencie, gdy nie ma możliwości odebrania telefonu. Dodatkowa funkcjonalność jaka została zaimplementowana w module to możliwość odbierania nagranych rozmów na swojej skrzynce pocztowej. Nie ma już potrzeby oddzwaniania na numer poczty wystarczy odebrać pocztę e-mail, gdzie znajdziemy informację kto do nas dzwonił, o której godzinie, długość pozostawionej wiadomości oraz nagranie w załączniku.
- przekazywanie połączeń na pocztę głosową w momencie: zajętości, nieodebrania, nieosiągalności
- zabezpieczenie dostępu do skrzynki hasłem,
- po zostawieniu wiadomości w skrzynce przesyłana jest powiadomienie w postaci wiadomość e-mail, w której znajdują się
- informacje:
- o numerze telefonu z którego przyszło połączenie,
- dacie i godzinie,
- długości zostawionej wiadomości,
- nagrana wiadomość,
- możliwość wysyłania powiadomień sms-em,
- dostęp do skrzynki za pomocą strony www bądź telefonu.