Integracja Centrali telefonicznej 3cx z CRM Bitrix24

Integracja Centrali telefonicznej 3cx z CRM Bitrix24

Czym jest Bitrix24 ?

Bitrix24 to system łączący w sobie funkcjonalności wielu popularnych aplikacji niezbędnych do zarządzania i organizacji przedsiębiorstwem. Bitrix24 pomaga zarządzać i koordynować indywidualne zadania, ale także skomplikowane i złożone projekty. Zawsze możesz mieć pewność, że nasz system jest stworzony tak, abyś otrzymał wsparcie w każdej dziedzinie. Bitrix24 oferuje możliwość komunikacji z Klientami i partnerami w czasie rzeczywistym, dzięki możliwości stworzenia czatów grupowych oraz wideokonferencji. Dzięki temu, nie tracisz czasu czekając na odpowiedzi od współpracownika. Bitrix24 w łatwy i szybki sposób umożliwia udostępnianie plików online oraz pozwala na ich tworzenie, edytowanie, a następnie bezpieczne przechowywanie. Z każdego urządzenia mobilnego na którym jest zainstalowana aplikacja Bitrix24, możesz łatwo udostępnić pliki i foldery, z których będą mogli korzystać Twoi współpracownicy.

Czym jest system VoIP 3cx ?

3CX to oparta na otwartej platformie centrala telefoniczna VoIP, która współpracuje z popularnymi telefonami IP i usługami SIP-Trunk. Oferuje system komunikacji z zaawansowanymi funkcjami. 3CX to coś więcej, niż zwykłe rozwiązanie telefoniczne dla biznesu. Prosta, niedroga i elastyczna centrala telefoniczna VoIP 3CX eliminuje koszty i problemy związane z zarządzaniem przestarzałymi, tradycyjnymi systemami telefonicznymi lub ograniczeniami współdzielonych central PBX.

Główne zalety systemu:

  • szybkie, elastyczne wdrożenie usługi bez kosztów inwestycji w sprzęt serwerowy,
  • nieograniczona ilość użytkowników wewnętrznych bez dodatkowych kosztów,
  • aplikacje softphone na Android i iOS,
  • auto-provisioning do telefonów Fanvil,
  • SIP-Trunk,
  • System wideokonferencji dla 25 użytkowników.

Oferowana wersja posiada poniższe funkcjonalności:

  • nielimitowana ilość użytkowników wewnętrznych,
  • import / export użytkowników z pliku csv,
  • routing połączeń po DID i CID,
  • wiadomości poczty głosowej na e-mail,
  • transfer połączeń,
  • forward połączeń,
  • BLF,
  • wsparcie dla słuchawek przewodowych,
  • aplikacja na iOS, Android, MAC, Windows,
  • click2call z przeglądarki,
  • click2talk,
  • click2meet,
  • Livechat na stronie www,

Integracja systemu VoIP 3cx i Bitrix24 CRM

Zapewniamy integrację z Bitrix24 poprzez API dla CRM. Integracja zapewnia wiele korzyści użytkownikom 3CX i Bitrix24, w tym:

Synchronizacja kontaktów – połączenia przychodzące z numerów zewnętrznych uruchamiają wyszukiwanie kontaktów CRM w celu dodania ich do Kontaktów 3CX, dzięki czemu nazwa dzwoniącego jest automatycznie wyświetlana na wyświetlaczu telefonu podczas odbierania połączenia.
Wyskakujące okienka połączeń „pop-up” – podczas korzystania z 3CX Web Client rekord klienta jest automatycznie przesyłany do Ciebie po odebraniu połączenia przychodzącego.
Dzienniki połączeń – połączenia są rejestrowane jako rekordy połączeń CRM.
Utwórz nowy kontakt automatycznie po odebraniu połączenia z nieznanego numeru.
Kliknij, aby zadzwonić – uruchamiaj połączenia bezpośrednio z Bitrix24 przez 3CX, używając rozszerzenia przeglądarki 3CX.

Utwórz nowy kontakt automatycznie po nawiązaniu lub odebraniu połączenia z/na nieznany numer.

Dzienniki czatów – czaty są rejestrowane jako zapis aktywności CRM.

 

Twoja firma posiada system CRM jest zainteresowana centralą VoIP 3cx ? Zapraszamy do kontaktu.

IPTELEKOM
ul. Łyżwiarska 54,
94-124 Łódź

Projekty Centrale PBX VoIP
+48 426 000 000

Formularz kontaktowy Iptelekom