Przeniesienie infolinii 801 do Iptelekom
Infolinie informacyjne zapewniają, zautomatyzowany i profesjonalny sposób przekazywania informacji o Państwa firmie. Zapowiedzi te zawierają najczęściej, poza zapowiedzą powitalną firmy, informacje o produktach, czy tez usługach oferowanych przez Państwa. Infolinie takie zawierają standardowo możliwość dopasowania funkcjonowania infolinii do godzin pracy firmy. Oznacza to, że w godzinach pracy firmy połączenia mogą być kierowane bezpośrednio do Państwa pracowników, a po godzinach np. na pocztę głosową.
Klient z branży medycznej przeniósł od aktualnego operatora usługę infolinii opartej na numerze 801 co spowodowało zmniejszenie miesięcznej opłaty abonamentowej w wysokości 50%, natomiast poszczególne rachunki za minuty połączeń zostały zredukowane przez Iptelekom na rzecz klient w wysokości nawet do 65%.
Firma korzysta z zaawansowanej zapowiedzi głosowej, która odpowiednio kieruje klienta do odpowiedniego konsultanta w celu umówienia wizyty i odbycia rutynowych badań. Natomiast po godzinach pracy punkt medyczny przyjmuje zgłoszenia telefoniczne, które zostają nagrywane na pocztę głosową. Konsultant po przyjściu do pracy następnego dnia otrzymuje w bardzo przejrzysty sposób informację ilu klientów nagrało się na pocztę z wiadomością. Konsultant ma możliwość oddzwonienia w celu pokierowania klienta w odpowiedni sposób.