Integracja Freshdesk z centralą telefoniczną 3cx

 

Integracja Freshdesk z centralą telefoniczną 3cx

System Freshdesk to przede wszystkim bardzo popularne narzędzie od obsługi klienta w chmurze, który umożliwia firmom każdej wielkości zapewnie doskonałej obsługi klienta. Narzędzie pozwala na zbieranie informacji z różnych kanałów komunikacyjnych w jedno miejsce m. in. portale społecznościowe, czaty, telefony, internet, e-mail oraz tickety zgłoszeniowe.

Główne zalety systemu to :

  • uproszczona obsługa klienta,
  • automatyzacja procesów,
  • efektywne rozmowy telefoniczne,
  • łatwy do obsługi interfejs.

Czym jest system telefoniczny VoIP 3cx ?

3CX to oparta na otwartej platformie centrala telefoniczna VoIP, która współpracuje z popularnymi telefonami IP i usługami SIP-Trunk. Oferuje system komunikacji z zaawansowanymi funkcjami. 3CX to coś więcej, niż zwykłe rozwiązanie telefoniczne dla biznesu. Prosta, niedroga i elastyczna centrala telefoniczna VoIP 3CX eliminuje koszty i problemy związane z zarządzaniem przestarzałymi, tradycyjnymi systemami telefonicznymi lub ograniczeniami współdzielonych central PBX.

Główne zalety systemu:

  • szybkie, elastyczne wdrożenie usługi bez kosztów inwestycji w sprzęt serwerowy,
  • auto-provisioning do telefonów Fanvil,
  • nieograniczona ilość użytkowników wewnętrznych bez dodatkowych kosztów,
  • aplikacje softphone na Android i iOS,
  • System wideokonferencji dla wielu użytkowników,
  • SIP-Trunk.

Oferowana wersja posiada poniższe funkcjonalności:

  • nielimitowana ilość użytkowników wewnętrznych,
  • import / export użytkowników z pliku csv,
  • routing połączeń po DID i CID,
  • wiadomości poczty głosowej na e-mail,
  • transfer połączeń,
  • forward połączeń,
  • BLF,
  • wsparcie dla słuchawek przewodowych,
  • aplikacja na iOS, Android, MAC, Windows,
  • click2call z przeglądarki,
  • click2talk,
  • click2meet,
  • Livechat na stronie www.

Jakie możliwości otrzymujemy z uzyskanej integracji systemów ?

Synchronizacja kontaktów – połączenia przychodzące / wychodzące z / na numery zewnętrzne uruchamiają wyszukiwanie kontaktu CRM w celu dodania go do Kontaktów 3CX, dzięki czemu nazwa kontaktu jest automatycznie wyświetlana na wyświetlaczu telefonu podczas obsługi połączenia.

Wyskakujące okienka połączeń tzw. pop-up — podczas używania klienta internetowego 3CX lub aplikacji komputerowej rekord klienta jest wyświetlany automatycznie po odebraniu połączenia przychodzącego.

Dzienniki połączeń – połączenia są rejestrowane we Freshdesk jako zgłoszenia.

Dzienniki czatów – czaty są rejestrowane we Freshdesk jako zgłoszenia.

Utwórz nowy kontakt automatycznie po nawiązaniu lub odebraniu połączenia z / na nieznany numer.

Kliknij, aby zadzwonić – uruchamiaj połączenia bezpośrednio z Freshdesk przez 3CX, korzystając z rozszerzeń przeglądarki 3CX Click2Call dla Google Chrome i Microsoft Edge.