Wirtualna Centrala Telefoniczna IP PBX Iptelekom

Wirtualna Centrala Telefoniczna IP PBX Iptelekom

Technologia rozwija się bardzo dynamicznie coraz więcej firm, w pogoni za światowymi trendami, decyduje się na zamianę w swoich biurach tradycyjnych centrali telefonicznych na alternatywne, lepsze, bardziej elastyczne wirtualne centrale telefoniczne. VPBX to przede wszystkim szybkie wdrożenie, elastyczność firmy.

Co potrzebujesz do wdrożenia wirtualnej centrali telefonicznej IP PBX ? Twoje biura powinno posiadać jedynie :

  • Stały dostęp do internetu wraz z publicznym adresem IP (w celach zachowania wysokich standardów bezpieczeństwa),
  • Urządzenie końcowe telefon VoIP stacjonarny, przenośny lub programowy np.

Telefony VoIP Fanvil – 3 letnia gwarancja

Centrala VPBX od Iptelekom pozwala między innymi :

  • wygłaszać zaawansowane komunikaty głosowe przygotowane przez profesjonalne głosy lektorskie,
  • kolejkować połączenia przychodzące,
  • IVR wielopoziomowe menu głosowe,
  • prowadzić statystyki połączeń,
  • elastyczny routing połączeń w czasie pracy i po godzinach pracy biura,
  • przekierowania na telefony komórkowe,
  • wysyłka SMS do klientów,
  • zaawansowaną i dodatkową funkcjonalnością jako może obsługiwać centrala to system ASR czyli rozpoznawanie mowy w celach automatyzacji procesów,
  • widget do strony www Callback,
  • system chat zintegrowany z VPBX,
  • system CRM zintegrowany z VPBX.

Irytuje Cię sygnał zajętości podczas dzwonienia do firmy ? Zapomnij o nim twoja centrala uruchomiona w chmurze może obsługiwać niezliczoną ilość połączeń przychodzących tak, żeby każdy klient dodzwonił się do Ciebie i skorzystał w twoich usług.

Statystyki systemu pozwalają na podejmowanie szybkich decyzji w zakresie obsługi klienta. Otrzymujesz wiedzę w jakie dni, w jakich godzinach ruch telekomunikacyjny jest większy, system Callback pozwala panować nad połączeniami „nieobsłużonymi” czyli połączenia nieodebrane od potencjalnych klientów, które zostały skutecznie połączone przez naszych pracowników.

Telefon dzwoni w biurze ? Wychodzisz z biura, masz urlop, „szybkie” spotkanie z klientem, włącz przekierowanie, które pozwala na odbieranie połączeń na telefonie komórkowym lub wysłanie połączenia do innego użytkownika, żeby w każdej sytuacji zrealizować potrzeby klienta.

Zastanawiasz się nad zmianą systemu PBX ? Chcesz wdrożyć nowy system PBX ? Nie masz doświadczenia, a chciałbyś poznać wszystkie możliwości ?

Zadzwoń do nas lub umów spotkanie ze specjalistą IT, który przedstawi korzyści systemów.

 

IPTELEKOM Michał Ludwiczak
Al. Tadeusza Kościuszki 80/82 lok. 711,
90-437 Łódź

Wirtualne Centrale PBX
+48 426 000 000

Formularz kontaktowy Iptelekom