Wdrożenie Call Center

Wdrożenie Call Center

Zaprojektowany system call center pozwala przede wszystkim przyśpieszyć wydajność i poprawić jakość obsługi klienta. System Call Center jest przeznaczony do obsługi kampanii połączeń przychodzących i wychodzących za pośrednictwem łatwego w obsłudze konsoli agentów i interfejsu zarządzania połączeniami. Umożliwia współpracę w czasie rzeczywistym i poprawia wydajność agentów i przełożonych za pośrednictwem Unified Communications.

Dodatkowo platforma posiada zintegrowany kanał czat, video, sms, fax i Facebook.

Platforma pozwala przede wszystkim otrzymać raporty połączeń :

  • Raport przerw agentów,
  • Szczegóły połączeń,
  • Połączenia godzina po godzinie,
  • Połączenia danego agenta,
  • Logowanie i wylogowanie z systemu,
  • Skuteczność połączeń przychodzących,
  • Monitoring agentów,
  • Monitoring połączeń przychodzących,
  • Informację o agentach,
  • Sumę sesja danego agenta,
  • Raport obciążeń danego numeru według dni tygodnia, godzin.

Platforma Call Center to przede wszystkim zaawansowane funkcje systemowe między innymi:

  • Zautomatyzowana obsługa,
  • Połączenia Predictive, Preview,
  • IVR – Interactive Voice Response,
  • Automatyczna dystrybucja połączeń,
  • Raporty i statystyki,
  • Wsparcie dla kampanii mieszanych,
  • Nagrywanie rozmów przez interfejs,
  • Wiele języków interfejsu,
  • Obsługa listy Do-Not-Call
  • „Szeptanie” w celu szkolenia nowych pracowników,
  • Ciche monitorowanie,
  • Kampanie wychodzące i przychodzące,
  • Nadzór w czasie rzeczywistym i historyczne,
  • Obsługa połączeń w kolejce,
  • Formularze kampanii (Kreator internetowy),
  • Konsola agenta,
  • Obsługa różnych typów przerw,
  • Call Scoring,
  • Moduł SMS,
  • Moduł nagrywania rozmów,
  • Moduł zarządzania faksami wirtualnymi,
  • Integracja z istniejącymi aplikacjami,
  • Wsparcie dla protokołu ECCP,
  • Moduł czatu,
  • Zaawansowane raportowanie,
  • Integracja z CRM,
  • Integracja z bazami danych: Oracle: MSSQL, MySQL, Postgresql.

System Call Center to przede wszystkim zintegrowane narzędzie komunikacyjne, które otrzymuje agent. Kilka modułów komunikacji w jednym miejscu w celu sprawnej, jasnej i przejrzystej komunikacji z klientem.

Zastanawiasz się nad uruchomieniem systemu w Call Center lub aktualny nie spełnia twoich oczekiwań ? Zadzwoń do nas lub napisz, a my rozwiążemy twoje problemy.

IPTELEKOM Michał Ludwiczak
Al. Tadeusza Kościuszki 80/82 lok. 711,
90-437 Łódź

Projekty IT
+48 426 000 000

Formularz kontaktowy Iptelekom