Problemy z połączeniami z sieci Play ? W takim razie korzystasz z problematycznego operatora VoIP.

Problemy z połączeniami z sieci Play ? W takim razie korzystasz z problematycznego operatora VoIP.

Połączenia VoIP cieszą się sporym zainteresowaniem, szczególnie wśród właścicieli firm – także tych, który prowadzą rozmowy międzynarodowe. Oczywiście spowodowane jest to głównie przez korzystne koszty połączeń i elastyczne utrzymanie usługi co znacznie pozwala zredukować miesięczne rachunki.

Natomiast co w sytuacji kiedy uruchamiasz usługę VoIP cieszysz się „biznesową oszczędnością”, a otrzymujesz masę zgłoszeń iż twoi potencjalni lub stali klienci nie są w stanie korzystać z twojej usługi ?

Pierwszym krokiem oczywiście jest zaangażowanie administratora IT, który weryfikuje poprawność konfiguracji usługi centrali PBX, śledzenia logów i weryfikowanie routingu połączeń. Drugim etapem jest weryfikacja naszego nowego operatora, który oferował świadczoną usługę na bardzo wysokim poziomie. Rzeczywistość niestety jest dość brutalna i faktycznie okazuje się że klienci dużego operatora komórkowego sieci PLAY, którzy próbują skorzystać z usługi klienta nie mają takiej możliwości ponieważ fizyczne połączenia w ogóle nie trafiają do centrali PBX klienta.

Operator zgłasza problem natomiast rozwiązanie takiego zgłoszenia może trwać nawet 14 – 30 dni, czy twoi klienci będą tyle czekać ?

Firmy dla których każde połączenie przychodzące jest tak naprawdę nowym klientem, stałym klientem, kupioną usługą, towarem nie mogą pozwolić sobie na takie zdarzenia. Czy wyobrażacie sobie iż chcecie dodzwonić się do Banku zapytać o swoje pieniądze, a połączenia z telefonu komórkowego nie są realizowane ? Smutne, ale prawdziwe…

Czy chcesz aby docierały do Ciebie wszystkie połączenia zrób tak jak wielu naszych nowych klientów… Przenieś numer do naszej sieci IPTELEKOM i ciesz się wysoką jakością świadczonych przez nas usług. Masz pytania zadzwoń lub napisz do nas …. Pomożemy w całym procesie przeniesienia numeru. Przeniesienie usługi realizujemy w dwóch prostych krokach z pełnym doradztwem.

 

IPTELEKOM Michał Ludwiczak
Al. Tadeusza Kościuszki 80/82 lok. 711,
90-437 Łódź

Przenoszenie numerów 
+48 426 000 000

Formularz kontaktowy Iptelekom